perjantaina, joulukuuta 19, 2014

Jurlique

Uusi yhteistyökumppani



Olen ihan täpinöissäni uudesta yhteistyökumppanistani - kyseessä on luonnollisten kosmetiikkatuotteiden valmistaja JURLIQUE. Vuodesta 1985 Jurlique on ollut edelläkävijä luonnollisissa ja korkea-tehoisissa ihonhoitotuotteissa. Jurlique on kotoisin Etelä-Australiasta, joka on yksi puhtaimmista ja luonnollisimmista paikoista maailmassa. Jurlique noudattaa kaikessa toiminnassaan kestävän kehityksen periaatteita. Lue lisätietoja TÄÄLTÄ.

Postissa saapui tänään kiva paketti minulle. Sain testattaviksi seuraavat tuotteet, klikkaile nimistä jos haluat lukea tuotteista enemmän:


En malta odottaa, että pääsen testailemaan näitä. Kerron taatusti myöhemmin miltä tuotteet ovat tuntuneet! Katso TÄÄLTÄ, mistä voit ostaa itsellesi kyseisen merkin tuotteita. Laadukkaat kosmetiikkatuotteet ovat myös kiva lahjaidea.

Onko Jurlique sinulle tuttu tuote?


My new co-operation partner JURLIQUE sent me some nice products for testing. Thank you!









Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!

Have a lovely Friday evening!!


6 kommenttia:

Tiia Koivusalo kirjoitti...

I <3 Jurlique <3

Pieni Lintu kirjoitti...

Olen huomannut.. ;)

Matkatar kirjoitti...

Kuullut olen, mutten kokeillut vielä :) Mukavaa viikonloppua!

Pieni Lintu kirjoitti...

Kiitos ja samoin sinne, ihanaa viikonloppua. :)

Cherry G kirjoitti...

Olen kuullut, mutten ole käyttänyt. Vaikuttaa hyvältä ja laadukkaalta sarjalta..?

Pieni Lintu kirjoitti...

Ensivaikutelma ainakin oli hyvä! :)